سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیراهن راحتی زنانه و ویژگی های آن:

برای راحتی هر چه بیشتر در منزل استفاده از یک پیراهن ساده و شیک احساس فوق العاده ای به شما می دهد و همچنین باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. برای بانوان ایرانی یک پیراهن شیک گزینه خوبی به عنوان لباس راحتی در منزل می باشد چرا که به دلیل سبکی و پوشاندن دست ها و بالا تنه تا زانو جز پر فروش ترین پوشاک هستند.

عمده ترین ویژگی که یک لباس شب زنانه باید داشته باشد جنس خوب آن است اگر جنس پیراهن ها از الیاف طبیعی و نخی باشند هم حس خنکی و هم حس آرامش را به فرد منتقل می کند و هم باعث عبور هوا از پارچه می شود که جلوی تعریق بدن را می گیرد اگر جنس پارچه الیاف طبیعی نباشد هوا را از خود عبور نداده و باعث ایجاد آلرژی در فرد می شود.

در انتخاب پیراهن های راحتی در منزل به دنبال مد نباشید چون همان گونه که از اسم لباس راحتی مشخص است، باید این لباس برای شما راحت باشد لباس های تنگ و چسبان به عنوان لباس راحتی اصلا انتخاب مناسبی نیستند. پیراهن های زنانه برای استفاده در منزل به خصوص در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند.

انواع پیراهن مجلسی زنانه:

پیراهن میدی: پیراهن میدی لباسی است که نه کاملا رسمی و نه غیر رسمی است. این پیراهن می تواند هر نوع یقه و آستینی داشته باشد. به همین دلیل برای تیپ های بدنی مختلف مناسب است.

سایرمقالات... بهترین مزون کت و شلوار

پیراهن اف شولدر: (یقه قایقی)

این مدل پیراهن برای کسانی که دوست دارند شانه و بازوی خود را به رخ بکشند مناسب است! این لباس علاوه بر باز بودن ناحیه شانه دارای آستین یا چین در ناحیه بازو است.

پیراهن سارافونی:

برش این پیراهن به صورت مستطیل وکاملا ساده است این مدل از پیراهن ها معمولا کوتاه و بدون آستین است. این پیراهن مناسب کسانی که لاغر هستند و ساختار بدنی کشیده دارند است.

پیراهن بادی یا همان جذب:

از اسم این لباس کاملا مشخص است که جذب بدن می شود و به بدن می چسبد و اصطلاحا بدن نما است. فرم و اندام بدن را نشان می دهد. این پیراهن مناسب کسانی است که اندام آن ها ساعت شنی است چون برآمدگی بدن را به خوبی نشان می دهد

منبع: مزون لباس مجلسی سایز بزرگ